Tytu³: energy drinks Wiadomo¶æ wys³ana przez: toan 2008-08-16, 12:23:54 http://tiny.pl/267j - "Nawet jedna puszka popularnego napoju energetycznego Red Bull może zwiÄ™kszyć ryzyko zawaÅ‚u serca lub wylewu, również u mÅ‚odych ludzi - twierdzÄ… australijscy naukowcy". Nie czekajÄ…c na potwierdzenie wyników badaÅ„, kilka krajów wycofuje ze sprzedaży napój, "który doda Ci skrzydeÅ‚" - z racji dosÅ‚ownoÅ›ci reklamy! :wink:
Tytu³: Odp: energy drinks Wiadomo¶æ wys³ana przez: Teresa Stachurska 2008-08-16, 13:20:16 Proroczy marketing?
Tytu³: Odp: energy drinks Wiadomo¶æ wys³ana przez: kangur 2008-08-16, 14:09:14 Cytuj z: admin 2008-08-16, 12:23:54 http://tiny.pl/267j - "Nawet jedna puszka popularnego napoju energetycznego Red Bull może zwiÄ™kszyć ryzyko zawaÅ‚u serca lub wylewu, również u mÅ‚odych ludzi - twierdzÄ… australijscy naukowcy". Nie czekajÄ…c na potwierdzenie wyników badaÅ„, kilka krajów wycofuje ze sprzedaży napój, "który doda Ci skrzydeÅ‚" - z racji dosÅ‚ownoÅ›ci reklamy! :wink: To sie wydarzylo w mojej dzielnicy. Mlodzian wypil chyba ze dwie ( moze trzy nie pamietam dokladnie) puszki tego napoju i wyladowal w szpitalu z palpitacja serca i nadcisnieniem. Jego matka zaczela robic szum wokol tej sprawy, dlaczego takie napoje sa produkowane. Tytu³: Odp: energy drinks Wiadomo¶æ wys³ana przez: kodar 2008-08-17, 09:57:47 Cytuj z: admin 2008-08-16, 12:23:54 http://tiny.pl/267j - "Nawet jedna puszka popularnego napoju energetycznego Red Bull może zwiÄ™kszyć ryzyko zawaÅ‚u serca lub wylewu, również u mÅ‚odych ludzi - twierdzÄ… australijscy naukowcy". Nie czekajÄ…c na potwierdzenie wyników badaÅ„, kilka krajów wycofuje ze sprzedaży napój, "który doda Ci skrzydeÅ‚" - z racji dosÅ‚ownoÅ›ci reklamy! :wink: znalam czlowieka,ktory raczyl sie tym specjalem.Pewnego dnia,gdy lezal przy swoim rowerze zaladowanym napojem,chcac udzielic pomocy nie moglam sie z nim dogadac,ani postawic na nogi,by doprowadzic do domu.Dopiero pomoc silnego mezczyzny byla skuteczna.Sasiad z podworka juz nie zyje. :(
forum.dr-kwasniewski.pl | Dzia³aj±ce na SMF 1.0.8.
© 2001-2005, Lewis Media. Wszystkie prawa zastrze¿one. |