Strony: [1]
|
|
|
Autor
|
Wtek: dieta optymalna ankieta od studentki Uniwerku Medycznego (Przeczytany 4335 razy)
|
teosiek
Go
|
Witam! Jestem studentka 3 roku Dietetyki na Uniwersytecie Medycznym w Łodzi i pisze prace licencjacka pt "Ocena wartości odżywczej diety optymalnej w świetle zasad racjonalnego żywienia". podstawa do mojej pracy jest ankieta, o ktorej wypelnienie chcialabym panstwa prosic ankieta jest calkowcie anonimowa a podane w niej informacje posluza jedynie jako podstawa anukowa do pracy licencjackiej. Z gory dziekuje za poswiecony mi czas. oto link do ankiety: http://www.ankietka.pl/ankieta/23938/dieta-optymalna.htmlpozdrawiam:) t8
|
|
|
|
|
|
|
admin
Go
|
"Ocena wartości odżywczej diety optymalnej w świetle zasad racjonalnego żywienia". Proponuję zmienić tytuł licencjatu na np: "Ocena wartości odżywczej Diety Optymalnej w świetle zmieniających się pogladów naukowych promujących nieracjonalne żywienie".
|
|
|
|
|
|
|
sylwiazłodzi
Go
|
Co to są tłuszcze inne?
Inne niż wymienione w innym pytaniu smalec gęsi, smalec itp.
Nie pamiętam ale o oleju słonecznikowym to Jan Kwasniewski chyba wcale nie wspomina bo to już nie jest stosowanie DO.Nie mówiąc już o margarynie.Ble
Chętnie kupię tłusty drób. Adminie gdzie mogę taki kupić i co to jest kaczka, gęś, tłusta kura- bo takie to chyba tylko ze wsi a nie ze sklepu. Nawet wipeorzowina ze sklepu jest wyprana z tłuszczu i trzeba by kupować to co tłuste czyli słonina, boczek. A ogólnie wieprzowina jak mięso to raczej mało ma tłuszczu.
Ta ankieta jest dla Mnie conajmniej dziwna. Ja nie mam sposobu przyrządzania potraw najczęstszego: czasami smażę, czasami piekę czasami gotuję. Rozumiem,że w zależności od sposobu przyrządzania potraw tłuszczu też może być więcej lub mniej ale w zależności od chorby i upodobań jeden zacznie smażć więcej a inny jak Ja na początku bardziej piekłam potem smażyłam.