Strony: [1]
|
|
|
Autor
|
Wtek: dieta optymalna ankieta od studentki Uniwerku Medycznego (Przeczytany 4335 razy)
|
teosiek
Go
|
Witam! Jestem studentka 3 roku Dietetyki na Uniwersytecie Medycznym w Łodzi i pisze prace licencjacka pt "Ocena wartości odżywczej diety optymalnej w świetle zasad racjonalnego żywienia". podstawa do mojej pracy jest ankieta, o ktorej wypelnienie chcialabym panstwa prosic ankieta jest calkowcie anonimowa a podane w niej informacje posluza jedynie jako podstawa anukowa do pracy licencjackiej. Z gory dziekuje za poswiecony mi czas. oto link do ankiety: http://www.ankietka.pl/ankieta/23938/dieta-optymalna.htmlpozdrawiam:) t8
|
|
|
|
|
|
|
admin
Go
|
"Ocena wartości odżywczej diety optymalnej w świetle zasad racjonalnego żywienia". Proponuję zmienić tytuł licencjatu na np: "Ocena wartości odżywczej Diety Optymalnej w świetle zmieniających się pogladów naukowych promujących nieracjonalne żywienie".
|
|
|
|
|
|
|
sylwiazłodzi
Go
|
Co to są tłuszcze inne?
Inne niż wymienione w innym pytaniu smalec gęsi, smalec itp.
Nie pamiętam ale o oleju słonecznikowym to Jan Kwasniewski chyba wcale nie wspomina bo to już nie jest stosowanie DO.Nie mówiąc już o margarynie.Ble
Chętnie kupię tłusty drób. Adminie gdzie mogę taki kupić i co to jest kaczka, gęś, tłusta kura- bo takie to chyba tylko ze wsi a nie ze sklepu. Nawet wipeorzowina ze sklepu jest wyprana z tłuszczu i trzeba by kupować to co tłuste czyli słonina, boczek. A ogólnie wieprzowina jak mięso to raczej mało ma tłuszczu.
Ta ankieta jest dla Mnie conajmniej dziwna. Ja nie mam sposobu przyrządzania potraw najczęstszego: czasami smażę, czasami piekę czasami gotuję. Rozumiem,że w zależności od sposobu przyrządzania potraw tłuszczu też może być więcej lub mniej ale w zależności od chorby i upodobań jeden zacznie smażć więcej a inny jak Ja na początku bardziej piekłam potem smażyłam.
Dobra idę spać, mądrzejszym ode Mnie się nie chce dyskutować. Już dużo było takich dyskusji. A i tak potem ludzie się nie odzywali , nawet jak im odsyłałam ankiety o diecie mojego autystycznego syna bo być może nie pasowałam do badanej próby gdzie większość jadła nadal wysoko węglowodanowo.
Pozdrawiam wszystkich.
|
|
|
|
|
|
|
_flo
Go
|
Ta ankieta jest dla Mnie conajmniej dziwna. Ja nie mam sposobu przyrządzania potraw najczęstszego: czasami smażę, czasami piekę czasami gotuję. Rozumiem,że w zależności od sposobu przyrządzania potraw tłuszczu...
mysle, ze to jest potencjalnie bardzo ciekawy temat, o sporych implikacjach zdrowotnych...
|
|
|
|
|
|
|
kangur
Go
|
Szanowna Pani Teosiek. Czy łój nie jest uwazany jako tluszcz?
|
|
|
|
|
|
|
admin
Go
|
"...w świetle zasad racjonalnego żywienia". "teosiek" czy możesz sprecyzować jakie to są teraz poglądy naukowe na "zasady racjonalnego żywienia"? Ja znam np: "zasady racjonalnego żywienia" IŻiŻ z 1975 w których zalecano mężczyźnie 70kg od 45- do 100g/D białka, od 350 do 745 g/D węglowodanów i tłuszczu od 75 do 165g/D. A dziś jak tam zalecają? PS A lek. med. Jan Kwaśniewski zaproponował już w 1968r. zasady i proporcję BTW racjonalnego żywienia wyrażoną w gramach: 1:2,5-3,5:0,5 i one się nie zmieniają. Mało tego prof. dr hab. med. Wolfgang Lutz (Kandydat do Nagrody Nobla w dziedzinie medycyny w 2009r.) pisze o Diecie Optymalnej i jej autorze tak: http://dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=802To może jednak wskazana jest zmiana tytułu licencjatu?
|
|
|
|
|
|
|
|
Strony: [1]
|
|
|