forum.dr-kwasniewski.pl
Witamy, Go. Zaloguj si, lub zarejestruj prosz.
2019-05-23, 17:23:31

Zaloguj si podajc nazw uytkownika, haso i dugo sesji
Szukaj:     Szukanie zaawansowane
5. Węglowodany staramy się zjadać w postaci skrobi, tj. w ziemniakach i warzywach.
556897 wiadomoci w 4015 wtkach; wysane przez 57 uytkownikw
Najnowszy uytkownik: Emir
* Strona gwna Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj si Rejestracja
+  forum.dr-kwasniewski.pl
|-+  Działy Forum
| |-+  Żywienie Optymalne
| | |-+  nadcisnienie
« poprzedni nastpny »
Strony: 1 2 [3] 4 Do dou Drukuj
Autor Wtek: nadcisnienie  (Przeczytany 27707 razy)
tadzio
Go


Email
Odp: nadcisnienie
« Odpowiedz #40 : 2007-06-02, 21:47:26 »

Jakos zyję ale dzis o 21 mialem 165/90 wiec wziąlem juz caly diuresin i pół Prestarioum. Przy wzroscie 169 wazę 69 kg o  3 za duzo, nie jadam po 16, nie jadam zbozowych i robie rotację mlecznych wczoraj zjadlem odpowiednia 45-110-50 a dzis 41-122-36 bo na wiecej nie mialem ochoty  to dlaczego to cisnienie idzie w górę?
Zapisane
lekarka
Go


Email
Odp: nadcisnienie
« Odpowiedz #41 : 2007-06-02, 22:21:15 »

Przydałoby się schudnąć. Nie wystarczy Ci 100-110g T na dobę?
Zapisane
tadzio
Go


Email
Odp: nadcisnienie
« Odpowiedz #42 : 2007-06-12, 22:40:24 »

przez tydzień musialem brac tabletki na nadciśnienie, póżniej 5 dni nic nie brałem i cisnienie bylo niskie, ostatnie dwa dni byl znowu skok cisnienia, dzis znowu jest dobrze. Widzę,że muszę jednak codziennie badac cisnienie, bo w sobotę nie mierzylem i wieczorem o 23 musialem szybko ratowac sie tabletkami. Jak jeżdziłem  6 lat temu na spotkania optymalnych do Poznania slyszałem jak niektore osoby twierdziły,ze na nadcisnienie im ta dieta nie pomaga nie zwracałem wtedy na to uwagi,gdyz wówczas ta dieta pomagala mi na nadcisnienie?
Zapisane
kodar
Go


Email
Odp: nadcisnienie
« Odpowiedz #43 : 2007-06-13, 09:31:14 »

Tadzio,trzeba jednak uzbroic sie w cierpliwosc, Smile
przestrzegac proporcji,zrzucic zbedne kg.
no i sie doinformowywac tu,
w postach lekarki jak i rowniez na str.J.Kwasniewskiego,
kazdy organizm jest inny,jeden leczy sie szybciej inny wolniej,
zalezy to od stopnia znieksztalcen i zmian w organizmie,
poprawa nastepuje zawsze a nad wyleczeniem trzeba popracowac Smile
Zapisane
dotka
Go


Email
Odp: nadcisnienie
« Odpowiedz #44 : 2007-06-13, 12:07:29 »

Zgadzam się całkowicie z tą wypowiedzią. Nadciśnienie mojego męża można porównać z twoim,Tadziu. Tyle, że na DO jestesmy krócej. Wierzę, że nastąpi czas, kiedy te problemy będą tylko złym wspomnieniem. Warunkiem jest mądre stosowanie DO, no i oczywiście trochę mniej sytuacji stresogennych. Chociaz po sobie wiem, ze czym dłużej stosuje się DO, tym bardziej jest się na nie odpornym. Od 2 tygodni mąż bierze już tylko śladowe ilości leków na nadciśnienie (rano i wieczorem 1/2 tabletki 5mg Enarenalu, czyli po 2,5mg). Mnóstwo innych dolegliwości już mu przeszło!
Zapisane
Krystyna*Opty*
Go


Email
Odp: nadcisnienie
« Odpowiedz #45 : 2007-06-13, 16:08:34 »

Zapisane
lekarka
Go


Email
Odp: nadcisnienie
« Odpowiedz #46 : 2007-06-13, 17:20:38 »

Tadziu ile jadasz T na dobę? Przelicz we wszystkich produktach. Może za mało?
Po 4-6 tyg rotowania mlecznych włączyłabym 30-50g masła do codziennego jadlospisu. Czekamy na info od Ciebie.

Zapisane
tadzio
Go


Email
Odp: nadcisnienie
« Odpowiedz #47 : 2007-06-14, 23:15:03 »

jesli chodzi o tłuszcze to jadam około 2 g na dobę, ale ostatnio zauwazylem,ze nie moge wytrzymać bez jedzenia po 17 i okolo 22 dostaje wilczego apetytu co dziwne do 17 nie mogę wiecej zjeść zreguły jadam mniej bialka i wieczorem to nadrabiam dochodząc do 1 grama. Lubię podgardle moze bym to tylko jadł ale ono ma za dużo tłuszczu wtedy by byly 4 gramy T na dobę, masla na razie nie chcę jeść bo rotuję mleczne dopiero okolo 3 tygodni ale miewam ochotę na śmietanę bo kończą sie truskawki ale sobie odmawiam narazie moze za rok bedzie lepiej, schudnąć na razie nie mogę może slaby kilogram,
Zapisane
Hana
Go


Email
Odp: nadcisnienie
« Odpowiedz #48 : 2007-06-15, 14:41:21 »

jesli chodzi o tłuszcze to jadam około 2 g na dobę, ale ostatnio zauwazylem,ze nie moge wytrzymać bez jedzenia po 17 i okolo 22 dostaje wilczego apetytu co dziwne do 17 nie mogę wiecej zjeść zreguły jadam mniej bialka i wieczorem to nadrabiam dochodząc do 1 grama. Lubię podgardle moze bym to tylko jadł ale ono ma za dużo tłuszczu wtedy by byly 4 gramy T na dobę, masla na razie nie chcę jeść bo rotuję mleczne dopiero okolo 3 tygodni ale miewam ochotę na śmietanę bo kończą sie truskawki ale sobie odmawiam narazie moze za rok bedzie lepiej, schudnąć na razie nie mogę może slaby kilogram,

Tadzio-- biedaku, Ty jadasz jak PTASZYNKA!
Zapisane
elmo
Go


Email
Odp: nadcisnienie
« Odpowiedz #49 : 2007-06-15, 14:44:33 »



Tadzio-- biedaku, Ty jadasz jak PTASZYNKA!
Laughing
Tadzio! czy Ty czasem nie pomyliłeś się w obliczeniach?
Zapisane
Tomkiewicz
Go


Email
Odp: nadcisnienie
« Odpowiedz #50 : 2007-06-15, 15:06:57 »

jesli chodzi o tłuszcze to jadam około 2 g na dobę

Czy może chodzi Ci o 2 g T na 1 kg należnej wagi?

M
Zapisane
fewa
Go


Email
Odp: nadcisnienie
« Odpowiedz #51 : 2007-06-15, 15:07:59 »

jesli chodzi o tłuszcze to jadam około 2 g na dobę, ale ostatnio zauwazylem,ze nie moge wytrzymać bez jedzenia po 17 i okolo 22 dostaje wilczego apetytu co dziwne do 17 nie mogę wiecej zjeść zreguły jadam mniej bialka i wieczorem to nadrabiam dochodząc do 1 grama. Lubię podgardle moze bym to tylko jadł ale ono ma za dużo tłuszczu wtedy by byly 4 gramy T na dobę, masla na razie nie chcę jeść bo rotuję mleczne dopiero okolo 3 tygodni ale miewam ochotę na śmietanę bo kończą sie truskawki ale sobie odmawiam narazie moze za rok bedzie lepiej, schudnąć na razie nie mogę może slaby kilogram,
Czy przypadkiem nie zapomniałeś dopisac dwa zesa? bo 2g T to jest nic Laughing
Zapisane
tadzio
Go


Email
Odp: nadcisnienie
« Odpowiedz #52 : 2007-06-15, 21:43:58 »

tak oczywiscie mialem na myśli  t na kg wagi naleznej ale wydawalo mi sie to oczywiste , chyba za mocno sie spieszylem przy pisaniu 2 gr t na /kg czyli okolo 120 gram na dobę
Zapisane
lekarka
Go


Email
Odp: nadcisnienie
« Odpowiedz #53 : 2007-06-17, 12:48:45 »

Nie odmawiaj sobie śmietany z truskawkami. Dwa dni pod rząd w tygodniu, takich posilków,  nie powinny zaszkodzić.
Może nieco słoniny/podgardla na noc/wieczór - gdy dopada cię wilczy apetyt. Albo jakieś ziemniaki czy marchewka gotowane.
W teorii - "puste" jelita na noc są bardzo korzystne. Organizm zajmuje się wtedy "naprawianiem zniszczeń". W praktyce - tez czasem jadam na noc. Najgorzej się trawi na noc B+T+W, lepiej T+W, jeszcze lepiej dla jelit: samo T lub samo W. Najlepiej nic lub woda. Się nie przejmuj, po 3 tyg możesz juz wprowadzić samo masło na wieczór/noc. Tak też można. Schematy są - dla lekarzy, indywidualne podejście - ode mnie dla Ciebie.  Obserwuj efekty. Powinna być poprawa.
Jak było z ciśnieniem gdy próbowałeś 2,5-3,5gT/kg/dobę?
Zapisane
tadzio
Go


Email
Odp: nadcisnienie
« Odpowiedz #54 : 2007-06-17, 23:08:54 »

 serdeczne dzieki za znajdowanie dla mnie czasu i porade. Od czterech dni mam spokoj z cisnieniem, dzis wieczorem  zjadlem 20 g masla i zaczęlo mnie drapac w gardle, po 10 minutach zjadlem znowu 20 g maslo i to samo chrzakanie cos zawadza w gardle wobec tego z maslem musze poczekac  i w wypadku glodu przed spanie zjem smalec.Co do pytania jak bylo z wieksza iloscia tl;uszczu nie potrafie odpowiedzieć bo jak pilem codziennie smietane to bylo od2 do 4 gr a nieraz i 5 gr gdy bylem w drodze
Zapisane
lekarka
Go


Email
Odp: nadcisnienie
« Odpowiedz #55 : 2007-06-18, 01:43:34 »

Jeżeli jest drapanie w gardle po nim - wstrzymaj się jeszcze z włączeniem masła. Po wielokroć obserwuję chrząkania po produktach mlecznych. U dzieci i dorosłych.
Jeżeli coś szkodzi na śluzowkę gardła nie pozostaje bez wpływu na stan CAŁEGO organizmu.
Podobnie jest ze skórą - wielu pacjentów  obserwuje szkodliwość nawet masła podanego zewnetrznie. Wielu - ale nie wszyscy.
Zależy to od czegoś czego NIE OPISZĘ  Shocked. Bo sie wkurzyłam.
Zapisane
Tomkiewicz
Go


Email
Odp: nadcisnienie
« Odpowiedz #56 : 2007-06-18, 02:08:03 »

 Tiaaaa...

Ewo, a myśleliśmy, że to kwestia dodatków do masła lub konkretnego jego gatunku !!
             Mam na myśli to drapanie w gardle ! Czyżby to była reakcja "odrzucenia" ?


ps: Zdenerwuj się, wścieknij, złorzecz..cokolwiek byle przeżyć prawdziwe uczucia - ale nie idź stąd !
         Możesz nawet pisać, bym się nauczył wybaczać, ale nie idź  Wink   
    Wróciłem właśnie z pracy (imprezy plenerowe) i ...zgłupiałem czytając co poniektóre posty.

           Ewo..i jeszcze jedno. Nie ma sensu tłumaczenie kwestii tytułu książki, gdyż prowokatorom nie o to chodzi - to był tylko pierwszy z brzegu pretekst. 

pozdrawiamy serdecznie !

MiT
Zapisane
Tomkiewicz
Go


Email
Odp: nadcisnienie
« Odpowiedz #57 : 2007-06-18, 02:10:53 »

echhh..ta dygresja o tytule książki mi się wdarła.  Powinna być w wątku "proszę o sprawdzenie jadsłospisu".

Tomek
Zapisane
kodar
Go


Email
Odp: nadcisnienie
« Odpowiedz #58 : 2007-06-18, 10:25:44 »

                              do lekarki:
jestes nam tutaj bardzo potrzebna,bez ciebie to forum bedzie jalowe,
pamietej ,ze jestes potrzebna chorym i  niedomagajacym,
pomysl,ze to z choroby ludzie potrafia byc strasznymi cynikami i zadawac bol,
jezeli potrzebujacy musialby zaplacic za porade slone pieniazki,to mysle,ze lekarza nauczylby sie szanowac,i to jak!!



jezeli chodzi o mleczne,po rotowaniu zaczelam zjadac maslo,smietane,prawie codziennie,bo lubie,
moje sluzowki,w nosie i nie tylko zrobily sie bardziej wysuszone,do tego stopnia,ze smarowanie  ich smalcem,malo pomagalo,
innych zmian w jadlospisie nie wprowadzalam,to znaczy,ze mleczne bede dalej rotowala, a jak i to  nic nie pomoze ,to po prostu zrezygnuje z ich jadania,
serdecznie pozdrawiam i zostan z nami Smile
Zapisane
lekarka
Go


Email
Odp: nadcisnienie
« Odpowiedz #59 : 2007-06-18, 11:55:12 »

Pewnych chorób rzeczywiście nie da się wyleczyć.
Dziękuję Kodar. Wolę jednak na tym forum odpowiadać na kwestie związane z leczeniem.
Bruford rzeczywiście w powyższym aspekcie dt. pierwszego zdania masz rację   Very Happy.
Zapisane
Strony: 1 2 [3] 4 Do gry Drukuj 
« poprzedni nastpny »
Skocz do:  

Dziaa na MySQL Dziaa na PHP forum.dr-kwasniewski.pl | Dziaajce na SMF 1.0.8.
© 2001-2005, Lewis Media. Wszystkie prawa zastrzeone.
Prawidowy XHTML 1.0! Prawidowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.034 sekund z 17 zapytaniami.