forum.dr-kwasniewski.pl
Witamy, Go. Zaloguj si, lub zarejestruj prosz.
2019-11-18, 12:14:20

Zaloguj si podajc nazw uytkownika, haso i dugo sesji
Szukaj:     Szukanie zaawansowane
1. Żywienie Optymalne należy rozpocząć od razu w pełnym zakresie, bez żadnego okresu przejściowego.
567151 wiadomoci w 4026 wtkach; wysane przez 47 uytkownikw
Najnowszy uytkownik: algrab
* Strona gwna Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj si Rejestracja
+  forum.dr-kwasniewski.pl
|-+  Działy Forum
| |-+  Żywienie Optymalne
| | |-+  czy równiez na mase??
« poprzedni nastpny »
Strony: 1 2 3 4 5 [6] Do dou Drukuj
Autor Wtek: czy równiez na mase??  (Przeczytany 43684 razy)
Opal
Go


Email
Odp: czy równiez na mase??
« Odpowiedz #100 : 2009-10-09, 21:07:54 »

Adam Smile wyczuwam jakiś żal i spięcie mięśni Wink Wpadnij do Klubu, to na przeprosiny za moją brzydką postawę - wymasuję Ci kręgosłup Smile DOpiero wtedy przestanę się martwić Wink OK?
Zapisane
admin
Go


Email
Odp: czy równiez na mase??
« Odpowiedz #101 : 2009-10-11, 08:05:49 »

Na zwiekszenie wagi ciała siłownia nie wystarczy, musiałbyś zaczać jeść głównie wegiel a to bez sensu bo co z tego ze bedziesz mieć "mase" skoro bedziesz poruszać sie jak "wóz z węglem". Masz wage prawidłowa ja przy 179cm waże ok.69kg a to że inni to same wielkoludy to ja sie tym nie przejmuje. Chcesz robić na dziewczynach wrażenie wymiarymi Laughing a co z szybkościa, zwinnościa i sprytem Wink

I koniecznie badania na retrowirusa XMRV, powodującego schorzenie CFS, bo najnowsze badania naukowe wykazały, że CFS ma decydujący wpływ nie tylko na masę mięśniową, ale i na wiele innych patologii. "Dalsze badania są konieczne" Wink
Zapisane
Radzio
Go


Email
Odp: czy równiez na mase??
« Odpowiedz #102 : 2009-10-11, 08:35:34 »

Poczytałem o CFS i retrowirusie.
Adminie pomóż, czy to jest jeszcze jeden przykład na farmaceutyczny "show"?
Zapisane
admin
Go


Email
Odp: czy równiez na mase??
« Odpowiedz #103 : 2009-10-11, 08:41:04 »

To nie jest żaden "szoł", tylko jeden z bardzo poważnych elementów biznesplanu realizowanego jak zwykle utartymi, dobrze sprawdzonymi, skutecznymi metodami.
Zapisane
Teresa Stachurska
Go


Email
Odp: czy równiez na mase??
« Odpowiedz #104 : 2009-10-11, 10:12:39 »

To nie jest żaden "szoł", tylko jeden z bardzo poważnych elementów biznesplanu realizowanego jak zwykle utartymi, dobrze sprawdzonymi, skutecznymi metodami.


Otóż to!
Zapisane
Radzio
Go


Email
Odp: czy równiez na mase??
« Odpowiedz #105 : 2009-10-11, 19:14:09 »

To nie jest żaden "szoł", tylko jeden z bardzo poważnych elementów biznesplanu realizowanego jak zwykle utartymi, dobrze sprawdzonymi, skutecznymi metodami.

Otóż to!

    Dziękuję :emotikonek pt. ukłon:, wiadomość odczytałem z należytym zrozumieniem, to jest poważna sprawa...... jednak odczuwam potrzebę pofilozowania Wink w kwestii nie dotyczącej bezpośrednio "...bardzo poważnych elementów..".

   Otóż pracę wartościowych ludzi na rzecz dobrze pojętego DObra porównam do kropli wody drążącej skały. Krople emocjonalnie są obojętne, krople-Ludzie nie. To bez znaczenia, ważne żeby w swoim działaniu były skuteczne i konsekwentne. Jan- to "Żywa Kropla", Tomasz- to "Żywa Kropla", o tylu "Kroplach" coś wiem(na dzień dzisiejszy to mi zupełnie wystarczy). Ja..................... też chcę być kroplą, ale to nie znaczy, że stanę  się Kroplą, która rozwiązywać będzie poważne zagadnienia w sposób poważny. DO cofnęła mi "licznik" o kilkanaście lat, to jak mam być poważny. :emotikonek pt. bez tytułu:
Zapisane
Gavroche
Hero Member
*****
wiadomoci: 35661


Odp: czy równiez na mase??
« Odpowiedz #106 : 2014-06-26, 16:49:10 »

Clint!
Dziękuję za fajną odpowiedź dla pawel88 - właśnie chciałem coś dziś odpisać, ale nie ma już potrzeby dzięki Twojej odpowiedzi.
Może tylko tyle, zakładając, że jest się zdrowym, aby na siłowni oszczędzać kręgosłup, rozwinąć boczek, schabowy, karkowy Wink, trójgłowy, bo ładniej ręka wygląda, barki i piersowe i najszerszy grzbietu. Na dwa ostatnie radzę zwrócić szczególną uwagę, bo mięśnie te robią większe wrażenie na kobietach (atawizm z czasów łowiectwa) niż biceps. Proporcja BWT - 1:0,5: do woli lub gorszy wariant BTW - 1:0,5: do woli.
Zwróć szczególną uwagę przy ćwiczeniach siłowych, czy nie "tętni" ci "boleśnie" w głowie. Jeśli nie - daj sobie w kość. Nie ćwicz siłowo nóg. Dla nich jest naturalnym wysiłkiem bieg. Ćwicz sześć razy w tygodniu przemiennie siłownia, bieg. W Twoim wieku 15-20 km biegu - to dobry dystans w tempie "rekreacyjnym" - bieg ma sprawiać przyjemność, a nie być wyczynową "mordęgą". Sposób biegania (tempo kroku, ilość oddechów) musisz uzależnić od paliwa. Na energii z węglowodanów, przydusi Cię "brak powietrza", więc nie ma problemu - uważaj aby się nie zakwasić zbyt mocno!, bo można stracić przytomność, bo układ buforowy krwi ma określoną "pojemność". Przy energii z betaoksydacji - uważaj, aby się nie przewentylować, bo nadmiar tlenu we krwi jest również szkodliwy!.
I żeby było już kompletnie jasne - w zdrowym organizmie nawet mięśnie nie "chodzą" na "węglowodanach", bo wszystko "chodzi" na ENERGII. A głównym jej donorem jest ATP. Mięsień się kurczy i rozkurcza wyłącznie przy odpowiednim stężeniu ATP. Jeśli go nie osiągnie - to ani się nie skurczy, ani się nie rozkurczy Laughing.
Nawet tempy biochemik wie, że więcej ATP uzyskuje się z tłuszczu (wodoru) niż z cukru (węgla), ale "naukowcy" zalecają wypas  na rozcieńczonych węglowodanach (jarzynach i owocach).
Staraj się również nie przekroczyć 28-30 w BMI, bo powyżej wygląda się już nieestetycznie.

PS.
MOŻNA BY ZAJADAĆ WYŁĄCZNIE BIAŁKO uzupełnione odpowiednią ilością suplementów, gdyby... w jego skład wchodziła odpowiednia ilość CHOLINY, bo wszystko chodzi na PRAWIE ZACHOWANIA ENERGII i PRAWIE MINIMUM nic więcej. Tzw. "naukowcy" albo nie znają tych podstawowych praw, albo celowo wprowadzają "Kowalskich" w błąd, by wiecznie chorowali i musieli się leczyć. A więc: energia, budulec i mikroelementy (a wszystko z pokarmu w idealnych proparcjach) gwarantujące zdrowie, albo zalecenia "naukowców". Ale każdy wybiera samodzielnie Mr. Green
Dobre, naprawdę, dla kulturystów amatorów Very Happy
Ten Toan to ciekawy gość Very Happy
Taką budowę (silnie rozwinięta obręcz barkowa, trójgłowy i górne plecy, przechodzące w szczupłe biodra i nogi) mają często policjanci, żołnierze, czy inne służby do zadań specjalnych.
Daje ona wysoką sprawność w miejskiej walce wręcz, ucieczce lub pogoni, a jednocześnie nie wyróżnia tak bardzo z tłumu.
Zapisane
Radzio
Go


Email
Odp: czy równiez na mase??
« Odpowiedz #107 : 2014-06-26, 17:16:21 »

R e w e la c y j n y   trop. Very Happy I nie przydeptany. O! Very Happy Laughing
Zapisane
Strony: 1 2 3 4 5 [6] Do gry Drukuj 
« poprzedni nastpny »
Skocz do:  

Dziaa na MySQL Dziaa na PHP forum.dr-kwasniewski.pl | Dziaajce na SMF 1.0.8.
© 2001-2005, Lewis Media. Wszystkie prawa zastrzeone.
Prawidowy XHTML 1.0! Prawidowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.036 sekund z 19 zapytaniami.