forum.dr-kwasniewski.pl
Witamy, Go. Zaloguj si, lub zarejestruj prosz.
2024-04-26, 07:30:16

Zaloguj si podajc nazw uytkownika, haso i dugo sesji
Szukaj:     Szukanie zaawansowane
6. Pić należy tyle, na ile mamy ochotę i wtedy, kiedy mamy ochotę.
660343 wiadomoci w 4058 wtkach; wysane przez 27 uytkownikw
Najnowszy uytkownik: startom
* Strona gwna Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj si Rejestracja
+  forum.dr-kwasniewski.pl
|-+  Działy Forum
| |-+  Artykuły opublikowane
| | |-+  DOKTOR KWAŚNIEWSKI ODPOWIADA (146)
« poprzedni nastpny »
Strony: [1] Do dou Drukuj
Autor Wtek: DOKTOR KWAŚNIEWSKI ODPOWIADA (146)  (Przeczytany 4148 razy)
MORGANO
Go


Email
DOKTOR KWAŚNIEWSKI ODPOWIADA (146)
« : 2007-06-13, 04:12:47 »

DOKTOR  JAN  KWAŚNIEWSKI (146)
ODPOWIADA  NA  LISTY CZYTELNIKÓW
KTÓRE UKAZYWAŁY SIĘ NA ŚLĄSKU W KATOWICACH
W DZIENNIKU ZACHODNIM

Zebrał i przepisał. Morgano

10.09.1997r.
Jestem studentką VI roku Wydziału Lekarskiego Śląskiej Akademii Medycznej. Z dietą optymalną zetknęłam się pół roku temu i od razu bardzo mnie ona zaciekawiła (tym bardziej, że równocześnie na uczelni mieliśmy zajęcia z zasad, w powszechnym mniemaniu, prawidłowego żywienia). W moim umyśle zaistniała burza myśli. W miarę moich możliwości przeanalizowałam dietę optymalną pod względem biologicznym i doszłam do wniosku, że ma Pan całkowitą rację. W pełni zaakceptowałam tę dietę. Moi rodzice nie mieli żadnych oporów i zaczęli żywić się optymalnie w lutym 1997r natomiast ja dopiero w połowie lipca. Po ukończeniu studiów będę starać się o specjalizację z pediatrii, ale również marzę o tym, aby w przeszłości zajmować się dietą optymalną. Bardzo chciałabym się dowiedzieć, czy istnieje taka możliwość, aby w przyszłości pracować w pańskim zespole.
                                                                                                      Teresa G.