forum.dr-kwasniewski.pl
Witamy, Go. Zaloguj si, lub zarejestruj prosz.
2024-04-26, 17:47:10

Zaloguj si podajc nazw uytkownika, haso i dugo sesji
Szukaj:     Szukanie zaawansowane
1. Żywienie Optymalne należy rozpocząć od razu w pełnym zakresie, bez żadnego okresu przejściowego.
660427 wiadomoci w 4058 wtkach; wysane przez 27 uytkownikw
Najnowszy uytkownik: startom
* Strona gwna Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj si Rejestracja
+  forum.dr-kwasniewski.pl
|-+  Działy Forum
| |-+  Artykuły opublikowane
| | |-+  DOKTOR KWAŚNIEWSKI ODPOWIADA (155)
« poprzedni nastpny »
Strony: [1] Do dou Drukuj
Autor Wtek: DOKTOR KWAŚNIEWSKI ODPOWIADA (155)  (Przeczytany 4146 razy)
MORGANO
Go


Email
DOKTOR KWAŚNIEWSKI ODPOWIADA (155)
« : 2007-06-22, 04:16:40 »

DOKTOR  JAN  KWAŚNIEWSKI (155)
ODPOWIADA  NA  LISTY CZYTELNIKÓW
KTÓRE UKAZYWAŁY SIĘ NA ŚLĄSKU W KATOWICACH
W DZIENNIKU ZACHODNIM

Zebrał i przepisał. Morgano

Jestem uczniem IV klasy o profilu biologiczno-chemicznym w jednej z peryferyjnych miejscowości naszego kraju. Żywienie optymalne zastosowałem już po kilku Pańskich artykułach w "DZ".
Mam do Pana kilka pytań.
Pierwsze: jaka jest faktyczna rola witaminy C w ustroju człowieka, bo o ile mi wiadomo, to drapieżniki wiele jej nie spożywają ( mam na myśli typowe drapieżniki np. kotowate).
Drugie: co dokładnie dzieje się z tłuszczami po dotarciu do komórki, gdyż w szkole można się dowiedzieć co dzieje się z glukozą - najwyraźniej nie zastąpionym źródłem energii.
Trzecie: chciałbym by zawierał Pan w swoich wypowiedziach na łamach "DZ" więcej ideologii, czegoś co pozwoliłoby wielu ludziom integrować się z Pana widzeniem świata. Niepokornych jest więcej niż Pan myśli...
Z wdzięcznością i poważaniem
                                                                                                        Adam J.