forum.dr-kwasniewski.pl
Witamy, GoŠ. Zaloguj siŕ, lub zarejestruj proszŕ.
2018-09-24, 08:19:41

Zaloguj siŕ podaj▒c nazwŕ u┐ytkownika, has│o i d│ugoŠ sesji
Szukaj:     Szukanie zaawansowane
5. W─Öglowodany staramy si─Ö zjada─ç w postaci skrobi, tj. w ziemniakach i warzywach.
535053 wiadomoÂci w 3971 w▒tkach; wys│ane przez 61 u┐ytkownikˇw
Najnowszy u┐ytkownik: Fred
* Strona g│ˇwna Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj siŕ Rejestracja
+  forum.dr-kwasniewski.pl
|-+  Dzia┼éy Forum
| |-+  Artyku┼éy opublikowane
| | |-+  POMOCY!
« poprzedni nastŕpny »
Strony: [1] 2 3 Do do│u Drukuj
Autor W▒tek: POMOCY!  (Przeczytany 46156 razy)
Oleńka
GoŠ

Email
POMOCY!
« : 2007-07-18, 20:41:32 »

Witam,

jestem studentk─ů, mam 21 lat. Od 3 lat stosuj─Ö diete. W kwietniu robi┼éam kurs doradcy ┼╝ywieniowego, od kt├│rego rozpocz─Ö┼éy si─Ö moje problemy. Lekarz optymalny wyznaczy┼é mi proporcje 72:210:72... przyty┼éam, zacz─Ö┼éy si─Ö b├│le kolan, a dzi┼Ť mam zupe┼énie suchni─Öte kostki. Zupe┼énie nie wiem co robi─ç. Wcze┼Ťniej nie mia┼éam ┼╝adnych problem├│w. Ka┼╝dy lekarz optymalny wynacza mi inne proporcj─Ö... zaleca inne produtky.. ! Chcia┼éabym w ko┼äcu mie─ç jasno okre┼Ťlone, jakie proporcje powinnam stosowa─ç. Prosz─Ö o rade... Obenie wa┼╝e 75kg i mierz─Ö 173cm. Jestem jak "kulka"... Smile Pozdrawiam
adampio
GoŠ

Email
Odp: POMOCY!
« Odpowiedz #1 : 2007-07-18, 21:12:39 »

uhe,
72:210:72 to jest moj stosunek przy wadze 88 kg i wzroscie 186 cm
znasz swoja wage wiec wlicz sobie sama jaki stosunek BTW jest dla Ciebie optymalny
toan
GoŠ

Email
« Odpowiedz #2 : 2007-07-18, 21:17:42 »

W kwietniu robiłam kurs doradcy żywieniowego, od którego rozpoczęły się moje problemy. Lekarz optymalny wyznaczył mi proporcje 72:210:72...

A kto był organizatorem tego "kursu doradcy żywieniowego" i który "lekarz optymalny" zalecił Ci to 72:210:72 ?
toan
GoŠ

Email
« Odpowiedz #3 : 2007-07-18, 21:28:24 »

72:210:72 to jest moj stosunek przy wadze 88 kg i wzroscie 186 cm