forum.dr-kwasniewski.pl
Witamy, Go. Zaloguj si, lub zarejestruj prosz.
2024-03-28, 21:46:05

Zaloguj si podajc nazw uytkownika, haso i dugo sesji
Szukaj:     Szukanie zaawansowane
4. Dieta optymalna - to dieta wysokotłuszczowa. Tłuszcz jest najważniejszym składnikiem naszego pożywienia. I jemy go najwięcej.
658475 wiadomoci w 4058 wtkach; wysane przez 27 uytkownikw
Najnowszy uytkownik: startom
* Strona gwna Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj si Rejestracja
+  forum.dr-kwasniewski.pl
|-+  Działy Forum
| |-+  Artykuły opublikowane
| | |-+  POMOCY!
« poprzedni nastpny »
Strony: [1] 2 3 Do dou Drukuj
Autor Wtek: POMOCY!  (Przeczytany 163577 razy)
Oleńka
Go


Email
POMOCY!
« : 2007-07-18, 20:41:32 »

Witam,

jestem studentką, mam 21 lat. Od 3 lat stosuję diete. W kwietniu robiłam kurs doradcy żywieniowego, od którego rozpoczęły się moje problemy. Lekarz optymalny wyznaczył mi proporcje 72:210:72... przytyłam, zaczęły się bóle kolan, a dziś mam zupełnie suchnięte kostki. Zupełnie nie wiem co robić. Wcześniej nie miałam żadnych problemów. Każdy lekarz optymalny wynacza mi inne proporcję... zaleca inne produtky.. ! Chciałabym w końcu mieć jasno określone, jakie proporcje powinnam stosować. Proszę o rade... Obenie waże 75kg i mierzę 173cm. Jestem jak "kulka"... Smile Pozdrawiam
Zapisane
adampio
Go


Email
Odp: POMOCY!
« Odpowiedz #1 : 2007-07-18, 21:12:39 »

uhe,
72:210:72 to jest moj stosunek przy wadze 88 kg i wzroscie 186 cm
znasz swoja wage wiec wlicz sobie sama jaki stosunek BTW jest dla Ciebie optymalny
Zapisane
toan
Go


Email
Odp: POMOCY!
« Odpowiedz #2 : 2007-07-18, 21:17:42 »

W kwietniu robiłam kurs doradcy żywieniowego, od którego rozpoczęły się moje problemy. Lekarz optymalny wyznaczył mi proporcje 72:210:72...

A kto był organizatorem tego "kursu doradcy żywieniowego" i który "lekarz optymalny" zalecił Ci to 72:210:72 ?
Zapisane
toan
Go


Email
Odp: POMOCY!
« Odpowiedz #3 : 2007-07-18, 21:28:24 »

72:210:72 to jest moj stosunek przy wadze 88 kg i wzroscie 186 cm