forum.dr-kwasniewski.pl
Witamy, Gość. Zaloguj się, lub zarejestruj proszę.
2024-04-26, 14:31:45

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukaj:     Szukanie zaawansowane
2. Należy jeść wtedy, gdy się chce jeść i zjadać tyle, by nie czuć potrzeby dalszego jedzenia.
660421 wiadomości w 4058 wątkach; wysłane przez 27 użytkowników
Najnowszy użytkownik: startom
* Strona główna Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja
+  forum.dr-kwasniewski.pl
|-+  Działy Forum
| |-+  Dieta Optymalna
| | |-+  Cukrzyca,do,ciaza
« poprzedni następny »
Strony: [1] Do dołu Drukuj
Autor Wątek: Cukrzyca,do,ciaza  (Przeczytany 6494 razy)
Lidia
Gość


Email
Cukrzyca,do,ciaza
« : 2007-08-04, 20:46:13 »

Dzieki Rajano Smile ,wiesz ja mam kontakt z Dr.Eva na maila,ale tak jak pisalam juz rotowac mi jest teraz w ciazy trudno,niedojadam bialka-ale chyba sie zmusic bede musiala bo dzidzius przedewszystkim potrzebuje-pani Dr. pisala zeby zjadac na ile ochota,nie jestem lekarzem ale tak to chyba tez niebardzo,co? Sad ,co do zanizenia T ze wzgledu na tarczyce to niewiem nic na ten temat-a szkoda,
pisalam tez juz do Dr.Glowackiego ale jeszcze nie odpisal nic-jesli wogole odpisze,wiem tylko-choc dobrze sie czuje-ze przytycie jiz teraz tych 4 kg to napewno nie dobrze -moze jak sie do B zmusze i tluszcz zanize nie bede tyla a raczej puchla bo tak sie raczej czuje,
Ketonow pilnuje, mam przy + lub nic,ale mialam tez pojedyncze dni z +++ tam gdzie W nie dojadalam,mysle tez ze te moje 60-80W jest za duzo-bede musiala wyprobowac razem z ketonami,Pozdrawiam
Zapisane
kodar
Gość


Email
Odp: Cukrzyca,do,ciaza
« Odpowiedz #1 : 2007-08-04, 20:56:19 »

Cytuj
Dzieki Rajano  ,wiesz ja mam kontakt z Dr.Eva na maila,ale tak jak pisalam juz rotowac mi jest teraz w ciazy trudno,niedojadam bialka-ale chyba sie zmusic bede musiala bo dzidzius przedewszystkim potrzebuje-pani Dr. pisala zeby zjadac na ile ochota,nie jestem lekarzem ale tak to chyba tez niebardzo,co?