forum.dr-kwasniewski.pl
Witamy, Go. Zaloguj si, lub zarejestruj prosz.
2024-04-24, 12:17:13

Zaloguj si podajc nazw uytkownika, haso i dugo sesji
Szukaj:     Szukanie zaawansowane
6. Pić należy tyle, na ile mamy ochotę i wtedy, kiedy mamy ochotę.
660237 wiadomoci w 4058 wtkach; wysane przez 27 uytkownikw
Najnowszy uytkownik: startom
* Strona gwna Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj si Rejestracja
+  forum.dr-kwasniewski.pl
|-+  Działy Forum
| |-+  Artykuły opublikowane
| | |-+  DOKTOR KWAŚNIEWSKI ARTYKUŁY (223)
« poprzedni nastpny »
Strony: [1] Do dou Drukuj
Autor Wtek: DOKTOR KWAŚNIEWSKI ARTYKUŁY (223)  (Przeczytany 6176 razy)
MORGANO
Go


Email
DOKTOR KWAŚNIEWSKI ARTYKUŁY (223)
« : 2007-08-29, 04:25:56 »

DOKTOR  JAN  KWAŚNIEWSKI (223)
ARTYKUŁY O ŻYWIENIU OPTYMALNYM
KTÓRE UKAZYWAŁY SIĘ NA ŚLĄSKU W KATOWICACH
W DZIENNIKU ZACHODNIM

Zebrał i przepisał. Morgano

Regensburg 07.09.1999r.
Jestem matką 7-letniego dziecka, które od marca br, choruje na cukrzycę typu I. Jestem pielęgniarką i ciągle słyszałam od lekarzy, że choroba jest nieuleczalna, wymaga stałego podawania insuliny, daje poważne powikłania i skraca życie. Stwierdzono, że trzustka u dziecka wydziela tylko 20% własnej insuliny. Wydala duże ilości glukozy z moczem. Dziecko wazy 20 kg i otrzymuje 14 wymienników węglowodanowych na dobę.
                                                                                    Józefa G. z Adasiem