forum.dr-kwasniewski.pl
Witamy, Go. Zaloguj si, lub zarejestruj prosz.
2024-03-29, 14:33:38

Zaloguj si podajc nazw uytkownika, haso i dugo sesji
Szukaj:     Szukanie zaawansowane
4. Dieta optymalna - to dieta wysokotłuszczowa. Tłuszcz jest najważniejszym składnikiem naszego pożywienia. I jemy go najwięcej.
658493 wiadomoci w 4058 wtkach; wysane przez 27 uytkownikw
Najnowszy uytkownik: startom
* Strona gwna Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj si Rejestracja
+  forum.dr-kwasniewski.pl
|-+  Działy Forum
| |-+  Dieta Optymalna
| | |-+  Nowicjusz całkiem nowy.
« poprzedni nastpny »
Strony: [1] 2 3 4 5 6 7 Do dou Drukuj
Autor Wtek: Nowicjusz całkiem nowy.  (Przeczytany 54072 razy)
Allah
Go


Email
Nowicjusz całkiem nowy.
« : 2008-10-02, 13:40:24 »

Witam szanownych uczestników forum.Jestem początkujący na ŻO i chętnie posłucham Waszych rad.Otóż jest tak: Mam 40 lat 185 cm wzrostu i ważę 108 kg-wiem trochę za dużo i to właśnie chciałbym zgubić a przy okazji czuć się dobrze, długo żyć i nie chorować.Obecnie jadam 60-70 białka 200-240 tłuszczu i około 30 węgli.Jak zjadam mniej tłuszczu to niestety jestem głodny-staram się słuchać trochę swojego organizmu.Nie wiem czy węgli nie jest za mało i czy się nie zakwaszę?Z reguły jem jeden lub dwa posiłki.Głównie żółtka.wątróbkę wieprzową,nogi wieprzowe ugotowane w szybkowarze,smalec i ziemniaki.Jak już wspomniałem chciałbym zrzucić z 20-30 kilo i w związku z tym będę wdzięczny za rady i podpowiedzi.Czekam z nieciierpliwością na Wasze uwagi.Pozdrawiam! Laughing
Zapisane
magia
Go


Email
Odp: Nowicjusz całkiem nowy.
« Odpowiedz #1 : 2008-10-02, 13:42:09 »

och jak dobrze ze TY nasz rodak bo juz myslalam ze to ktos od eci peci:)
witaj na forum!
Zapisane
Edyta
Go


Email
Odp: Nowicjusz całkiem nowy.
« Odpowiedz #2 : 2008-10-02, 13:52:51 »

Allah prosi o rady,podpowiedzi i uwagi??? To coś jest nie tak  Cool Surprised Razz
Zapisane
grizzly
Go


Email
Odp: Nowicjusz całkiem nowy.
« Odpowiedz #3 : 2008-10-02, 13:53:47 »