forum.dr-kwasniewski.pl
Witamy, Go. Zaloguj si, lub zarejestruj prosz.
2024-04-16, 21:14:57

Zaloguj si podajc nazw uytkownika, haso i dugo sesji
Szukaj:     Szukanie zaawansowane
8. Życie bez ruchu nie jest życiem. Starajmy się ruszać w każdym wieku, dostosowując rodzaj i wielkość wysiłku do możliwości naszego organizmu.
659613 wiadomoci w 4058 wtkach; wysane przez 27 uytkownikw
Najnowszy uytkownik: startom
* Strona gwna Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj si Rejestracja
+  forum.dr-kwasniewski.pl
|-+  Działy Forum
| |-+  Dieta Optymalna
| | |-+  Proszę o pomoc
« poprzedni nastpny »
Strony: [1] 2 3 4 5 6 ... 12 Do dou Drukuj
Autor Wtek: Proszę o pomoc  (Przeczytany 129994 razy)
michal
Go


Email
Proszę o pomoc
« : 2008-12-02, 21:09:54 »

Witam serdecznie.

Mam problem z trądzikiem, który chciałbym zwalczyć Dietą Optymalną. Jestem początkującym, dlatego proszę o pomoc. Dla lepszego rozeznania, wszystko co wydaje mi się istotne postaram się podać bardzo dokładnie.