forum.dr-kwasniewski.pl
Witamy, Go. Zaloguj si, lub zarejestruj prosz.
2024-04-25, 12:37:33

Zaloguj si podajc nazw uytkownika, haso i dugo sesji
Szukaj:     Szukanie zaawansowane
Na koniec - nie wolno zapominać, że każdy człowiek jest inny i inny jest jego organizm.
660314 wiadomoci w 4058 wtkach; wysane przez 27 uytkownikw
Najnowszy uytkownik: startom
* Strona gwna Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj si Rejestracja
+  forum.dr-kwasniewski.pl
|-+  Działy Forum
| |-+  Wolne tematy
| | |-+  dieta optymalna ankieta od studentki Uniwerku Medycznego
« poprzedni nastpny »
Strony: [1] Do dou Drukuj
Autor Wtek: dieta optymalna ankieta od studentki Uniwerku Medycznego  (Przeczytany 3905 razy)
teosiek
Go


Email
dieta optymalna ankieta od studentki Uniwerku Medycznego
« : 2009-05-06, 20:33:06 »

Witam! Jestem studentka 3 roku Dietetyki na Uniwersytecie Medycznym w Łodzi i pisze prace licencjacka pt "Ocena wartości odżywczej diety optymalnej w świetle zasad racjonalnego żywienia".
podstawa do mojej pracy jest ankieta, o ktorej wypelnienie chcialabym panstwa prosic
ankieta jest calkowcie anonimowa a podane w niej informacje posluza jedynie jako podstawa anukowa do pracy licencjackiej.
Z gory dziekuje za poswiecony mi czas.
oto link do ankiety:
http://www.ankietka.pl/ankieta/23938/dieta-optymalna.html
pozdrawiam:) t8
Zapisane
admin
Go


Email
Odp: dieta optymalna ankieta od studentki Uniwerku Medycznego
« Odpowiedz #1 : 2009-05-07, 09:05:04 »

"Ocena wartości odżywczej diety optymalnej w świetle zasad racjonalnego żywienia".

Proponuję zmienić tytuł licencjatu na np:
"Ocena wartości odżywczej Diety Optymalnej w świetle zmieniających się pogladów naukowych promujących nieracjonalne żywienie".
Zapisane
sylwiazłodzi
Go


Email
Odp: dieta optymalna ankieta od studentki Uniwerku Medycznego
« Odpowiedz #2 : 2009-05-07, 23:44:24 »

Co to są tłuszcze inne?

Inne niż wymienione w innym pytaniu smalec gęsi, smalec itp.