forum.dr-kwasniewski.pl
Witamy, Go. Zaloguj si, lub zarejestruj prosz.
2024-03-28, 17:20:37

Zaloguj si podajc nazw uytkownika, haso i dugo sesji
Szukaj:     Szukanie zaawansowane
10. Nie wolno głodzić się ani pościć.
658452 wiadomoci w 4058 wtkach; wysane przez 27 uytkownikw
Najnowszy uytkownik: startom
* Strona gwna Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj si Rejestracja
+  forum.dr-kwasniewski.pl
|-+  Działy Forum
| |-+  Dieta Optymalna
| | |-+  Żywienie dziecka z rzs
« poprzedni nastpny »
Strony: [1] Do dou Drukuj
Autor Wtek: Żywienie dziecka z rzs  (Przeczytany 8318 razy)
MONIKAW
Go


Email
Żywienie dziecka z rzs
« : 2009-07-23, 11:51:49 »

Potrzebuję Waszej pomocy.
Jak zywić optymalnie 4 letnie dziecko??? Nie mam doświadczenia w zywieniu dzieci a sprawa jest dość pilna dziecko ma rzs.
Zapisane
Teresa Stachurska
Go


Email
Odp: Żywienie dziecka z rzs
« Odpowiedz #1 : 2009-07-23, 11:58:19 »

Matko Kozłowska, czteroletnie dziecko rzs? Jak było karmione?
Na potrzeby zmiany może wystarczy przygotowywać dziecku dania zbilansowane względem BTW i resztę zostawić instynktowi samozachowawczemu (apetytowi) dziecka. Może być?
Zapisane
MONIKAW
Go


Email
Odp: Żywienie dziecka z rzs
« Odpowiedz #2 : 2009-07-23, 12:05:07 »

Pewnie tak jak to dzisiaj większość dzieci się karmi .
Nie wiem czy z dzieckiem się tak da a jak zachce mu się czegoś w miedzyczasie, jak samo cos chwyci.
Dziecku chyba potrzeba wiecej węglowodanów o ile dobrze pamietam. Tak czy inaczej lekarz optymalny jest tu niezbedny podałam matce numery tel ale to pewnie potrwa.
Zapisane
Teresa Stachurska
Go


Email
Odp: Żywienie dziecka z rzs
« Odpowiedz #3 : 2009-07-23, 12:32:29 »