Dawidor
Go
|
|
Białko
« : 2013-04-26, 21:27:42 » |
|
Witam forumowiczów !
Zasady ŻO znają pewnie tutaj wszyscy (lub prawie wszyscy) i nie będę gnębił pytaniami typu a ile białka czy też węglowodanów potrzebne jest na dobę. Moje pytanie jest następujące jakie skutki uboczne mogą się pojawić jeśli sporadycznie zje się za dużo białka ? Bo dzisiaj trochę dałem "czadu", bo aż 93 gramy ;-( Prawidłowe odżywianie rozpocząłem 18.03 tego roku, ale samym tematem zajmuję się już od 2002 roku niestety z przerwami.
Pozdrawiam
|
|
|
|
|
|
|
administ
Go
|
Jak jednorazowo, to nic, ale jak białko byle jakie, to 93g białka może być za mało!
|
|
|
|
|
|
|
Dawidor
Go
|
Melduję posłusznie, że białko według zasad czyli najwyższej jakości
|
|
|
|
|
|
|
|
Dawidor
Go
|
No właśnie, że nie ! Dopiero zamierzam coś zorganizować
|
|
|
|
|
|
|
administ
Go
|
Nadmiar aminokwasów endogennych z pokarmu przerobi się albo na węglowodany, albo na tłuszcz, a nadmiar egzogennych przechwyci wątroba i przetrzyma póki nie okażą się potrzebne. Czyli - nic groźnego u zdrowej osoby.
|
|
|
|
|
|
|
Dawidor
Go
|
Niemniej jednak lepiej nie obciążać organizmu dodatkową pracą Dla mnie jasne dziękuję !
|
|
|
|
|
|
|
Zyon
|
Bez pracy nie ma kolaczy!!
|
|
|
|
Work Buy Consume Die
|
|
|
Gavroche
|
Niemniej jednak lepiej nie obciążać organizmu dodatkową pracą Dla mnie jasne dziękuję ! Były okresy w moim życiu, że niczym nie byłem w stanie się najeść. Zjadałem 300 g białka na dobę, głównie z indyka i twarogu, czyli kiepsko. Nie odczuwałem żadnych objawów złego samopoczucia, wręcz przeciwnie. Oczywiście podroby, żółtka i żółty ser byłyby lepsze, ale nie wiedziałem tego. Nie obawiaj się jak czasem "polecisz", ale miej zdrowy rozsądek by wrócić
|
|
|
|
|
|
|
|
Gavroche
|
Bez pracy nie ma kolaczy!! A bez dodatkowej pracy? Garba? Choć mówi się, że śmietanki
|
|
|
|
|
|
|
administ
Go
|
Głupstwa z tą śmietanką opowiadają! Na kołacze się pracuje.
|
|
|
|
|
|
|
renia
|
Kto kołacze temu otworzą...
|
|
|
|
|
|
|
administ
Go
|