forum.dr-kwasniewski.pl
Witamy, Go. Zaloguj si, lub zarejestruj prosz.
2017-06-26, 00:39:00

Zaloguj si podajc nazw uytkownika, haso i dugo sesji
Szukaj:     Szukanie zaawansowane
3. Białka jako materiał do budowy i przebudowy ciała powinno mieć możliwie wysoką wartość biologiczną, powinno to być białko zwierzęce, a nie roślinne.
480073 wiadomoci w 3914 wtkach; wysane przez 61 uytkownikw
Najnowszy uytkownik: dariusz73
* Strona gwna Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj si Rejestracja
+  forum.dr-kwasniewski.pl
|-+  Działy Forum
| |-+  Sport to zdrowie.
| | |-+  pamiętniczek zbiga
« poprzedni nastpny »
Strony: [1] 2 Do dou Drukuj
Autor Wtek: pamiętniczek zbiga  (Przeczytany 13951 razy)
zbiggy
Go


Email
pamiętniczek zbiga
« : 2014-04-03, 19:11:19 »

przez tą całą siłkę łokcie mnie, nie powiem że bolą, ale "czuję że je mam"
macie takie coś Osiłki Smile? jak temu zaradzić?
gdzieś tak od sierpnia czy września robiłem na 80+% ale teraz postanowiłem zmniejszyć do np. 50% 10x10 - czy to dobry pomysł? powiedzmy na miesiąc -dwa

dziwne, ale w ogóle mi nie przychodzi do głowy żeby zrobić przerwę na tydzień -dwa, to jakby zaprzaństwo Smile
no chyba żeby zdrada na rzecz jakichś lodowatych kąpieli, ale sezon już się skończył

moja rozpiska
dzień 1
ławka skośna 10x10
pulldowns 10x10
RDL 10x10

dzień 2
dipsy 10x5
DB flyes + rows 4x12 serie na przemian
wioślarz 500m (dzisiaj 1:46)

dzień 3
military 10x10
siad 10x10
rows 10x10

ciekawe jak długo tak pociągnę Smile
Zapisane
Gavroche
Hero Member
*****
wiadomoci: 32294


Odp: pamiętniczek zbiga
« Odpowiedz #1 : 2014-04-03, 20:34:20 »

Stawiam na urazy zużyciowe, skoro tyle miesięcy jechałeś na 80%+ Laughing
Duża liczba powtórzeń na śmiesznym ciężarze, raczej nie pomoże, tylko zwiększy dyskomfort.
Cykliczność, odładowania, przerwy.
Im jesteś bardziej zaawansowany, tym rzadsze powinny być treningi, okresy zmniejszonej intensywności i przerwy częstsze.
Obecnie jesteś w stanie sobie zrobić większe kuku niż kiedyś, jak byłeś zielony Very Happy
Chyba, że nie robisz postępów, tylko "chodzisz na siłownię" i robisz w kółko to samo na ciężarze na tyle dużym, że robi krzywdę, a na tyle małym, że da się zrobić dużo powtórzeń...czyli tak jak robią "wszyscy".

Gdyby mnie zaczęły smyrać łokcie, zrobiłbym dwa tygodnie wakacji, potem zmienił ćwiczenia w kierunku oszczędzania łokci, zmniejszył liczbę powtórzeń i serii i ustawił długofalowy progres, wychodząc np. z 3x3 na 60%, a maksa zaplanował na pierwszego lipca Very Happy
Zapisane
zbiggy
Go


Email
Odp: pamiętniczek zbiga
« Odpowiedz #2 : 2014-04-03, 21:37:00 »

Obecnie jesteś w stanie sobie zrobić większe kuku niż kiedyś, jak byłeś zielony Very Happy
Chyba, że nie robisz postępów, tylko "chodzisz na siłownię" i robisz w kółko to samo na ciężarze na tyle dużym, że robi krzywdę, a na tyle małym, że da się zrobić dużo powtórzeń...czyli tak jak robią "wszyscy".

Gdyby mnie zaczęły smyrać łokcie, zrobiłbym dwa tygodnie wakacji, potem zmienił ćwiczenia w kierunku oszczędzania łokci, zmniejszył liczbę powtórzeń i serii i ustawił długofalowy progres, wychodząc np. z 3x3 na 60%, a maksa zaplanował na pierwszego lipca Very Happy
hi ja jestem nadal zielony Smile
zacząłem późno, w sumie dobry 18-latek ma lepszą ławkę ode mnie Smile
stawiam na to że mogę sobie zrobić większe kuku bo teraz każdy uraz trwa kilka tygodni a nie dni Smile

jedyne co czuję że potrafię to dobór głównych ćwiczeń (no popatrz ale sztuka! ;P), ale już intensywność, liczba serii, powtórzeń - to mi trudno dobrać żeby nie było za mało ani za dużo (ale po co jest forum Wink
albo kupię sobie Practical Programming for Strength Training za 12 baksów jak już skończę czytać bieżącą kolejkę

na tej siłce gdzie teraz chodzę najmniejsza progresja to 5kg na sztandze, więc nie mogę zrobić dobrego planu np. 5/3/1 na military (zacząłem push press żeby przebić tę martwą strefę i jakoś idzie)
dwa tygodnie przerwy mówisz  - ale coś przecież trzeba robić, wiem! - może w końcu wyrzucę choinkę Smile
dwa tygodnie? czułbym że coś mi umyka  - to może w ramach tej przerwy basen i sauna, coachu?
Zapisane
Gavroche
Hero Member
*****
wiadomoci: 32294


Odp: pamiętniczek zbiga
« Odpowiedz #3 : 2014-04-03, 22:00:23 »

Obecnie jesteś w stanie sobie zrobić większe kuku niż kiedyś, jak byłeś zielony Very Happy
Chyba, że nie robisz postępów, tylko "chodzisz na siłownię" i robisz w kółko to samo na ciężarze na tyle dużym, że robi krzywdę, a na tyle małym, że da się zrobić dużo powtórzeń...czyli tak jak robią "wszyscy".

Gdyby mnie zaczęły smyrać łokcie, zrobiłbym dwa tygodnie wakacji, potem zmienił ćwiczenia w kierunku oszczędzania łokci, zmniejszył liczbę powtórzeń i serii i ustawił długofalowy progres, wychodząc np. z 3x3 na 60%, a maksa zaplanował na pierwszego lipca Very Happy
hi ja jestem nadal zielony Smile
zacząłem późno, w sumie dobry 18-latek ma lepszą ławkę ode mnie Smile
stawiam na to że mogę sobie zrobić większe kuku bo teraz każdy uraz trwa kilka tygodni a nie dni Smile

jedyne co czuję że potrafię to dobór głównych ćwiczeń (no popatrz ale sztuka! ;P), ale już intensywność, liczba serii, powtórzeń - to mi trudno dobrać żeby nie było za mało ani za dużo (ale po co jest forum Wink
albo kupię sobie Practical Programming for Strength Training za 12 baksów jak już skończę czytać bieżącą kolejkę

na tej siłce gdzie teraz chodzę najmniejsza progresja to 5kg na sztandze, więc nie mogę zrobić dobrego planu np. 5/3/1 na military (zacząłem push press żeby przebić tę martwą strefę i jakoś idzie)
dwa tygodnie przerwy mówisz  - ale coś przecież trzeba robić, wiem! - może w końcu wyrzucę choinkę Smile
dwa tygodnie? czułbym że coś mi umyka  - to może w ramach tej przerwy basen i sauna, coachu?
Ostatnie słowo należy do Ciebie, to Twoje łokcie Very Happy
Poza tym łokcie to tylko sygnał, że coś nie teges...

Basen, sauna, marsze, biegi czy rower, spoks, zmiana aktywności.
Najbezpieczniejszym, bo cyklicznym (zaczynasz leciutko, potem bardzo łagodnie dociskasz manetkę, aż do określonego poziomu-nie musi to być maks-potem przerwa i wszystko od nowa) sposobem trenowania, są długofalowe plany dla trójboistów czy ciężarowców.
Możesz robić deloady kiedy chcesz, pozostawać dowolnie długo na danym ciężarze, nie musisz maksować.

Skoro jesteś zielony, tym bardziej powinieneś trzymać się rozpiski, bo łatwo przesadzić.
Dyscyplina to podstawa, freestyle jest dla B-boyów Laughing
Musisz sobie poradzić z nadmiernym entuzjazmem, niechęcią do przerw czy niskiej liczby powtórzeń, inaczej stagnacja, potem kontuzja, zniechęcenie i szlus.
Warto?
Zapisane
MariuszM
Go


Email
Odp: pamiętniczek zbiga
« Odpowiedz #4 : 2014-04-03, 22:07:17 »

Bez kitu, musicie mieć lekką pracę,że was tak brak lub przerwa w treningu, w tygodniu dołuje...Wink
Zapisane
Gavroche
Hero Member
*****
wiadomoci: 32294


Odp: pamiętniczek zbiga
« Odpowiedz #5 : 2014-04-03, 22:22:54 »

Bez kitu, musicie mieć lekką pracę,że was tak brak lub przerwa w treningu, w tygodniu dołuje...Wink
To raczej kwestia nakręcania się Very Happy
Zapisane
zbiggy
Go


Email
Odp: pamiętniczek zbiga
« Odpowiedz #6 : 2014-04-04, 06:19:49 »

to może być kwestia tego że gdybym przestał nap**lać to żelastwo to byłoby za dużo czasu na myślenie, a to już zbytni wysiłek Smile
Zapisane
Deoxys
Go


Email
Odp: pamiętniczek zbiga
« Odpowiedz #7 : 2014-04-04, 08:46:34 »

No to pozostaje tylko być b-boyem  Laughing
Zapisane
Gavroche
Hero Member
*****
wiadomoci: 32294


Odp: pamiętniczek zbiga
« Odpowiedz #8 : 2014-04-04, 10:39:14 »

to może być kwestia tego że gdybym przestał nap**lać to żelastwo to byłoby za dużo czasu na myślenie, a to już zbytni wysiłek Smile

To się ogarnij, bo złapiesz kontuzję i się zamyślisz na amen Very Happy
Zapisane
Zyon
Hero Member
*****
wiadomoci: 21130

pindżar ryskow wyszy


Odp: pamiętniczek zbiga
« Odpowiedz #9 : 2014-04-04, 11:00:55 »

Ja tez nie lubie przerw, mecza mnie. Ale ja mam drazek w futrynie i kolka rozwieszone wiec nie mam nawet okazji poobijac sie. Very Happy
Zapisane

Work Buy Consume Die
Blackend
Hero Member
*****
wiadomoci: 30773


Odp: pamiętniczek zbiga
« Odpowiedz #10 : 2014-04-04, 11:27:01 »

Też miałem drążek, tylko między przedpokojem, a kuchnią - super sprawa, bo to akurat u mnie główny ciąg komunikacyjny.  Very Happy
Niestety po malowaniu gdzieś go zawieruszyłem, ale chyba kupie sobie nowy.  Cool
Zapisane
renia
Hero Member
*****
Pe: Kobieta
wiadomoci: 39455



Odp: pamiętniczek zbiga
« Odpowiedz #11 : 2014-04-04, 11:29:26 »

Lepiej by brzmiało "pamiętniczek zbiega"... Rolling Eyes Wink
Zapisane

Dasna
Hero Member
*****
Pe: Kobieta
wiadomoci: 24539



Odp: pamiętniczek zbiga
« Odpowiedz #12 : 2014-04-04, 16:44:18 »

 Laughing
Zapisane
Gavroche
Hero Member
*****
wiadomoci: 32294


Odp: pamiętniczek zbiga
« Odpowiedz #13 : 2014-04-04, 17:16:04 »

Lepiej by brzmiało "pamiętniczek zbiega"... Rolling Eyes Wink
Już Blade zbiega w dzienniczku Laughing
Szanujący się facet jest leniwy i nie biega po próżnicy...
Zapisane
renia
Hero Member
*****
Pe: Kobieta
wiadomoci: 39455



Odp: pamiętniczek zbiga
« Odpowiedz #14 : 2014-04-04, 17:26:10 »

...ani po piwnicy... Cool
Zapisane

zbiggy
Go


Email
Odp: pamiętniczek zbiga
« Odpowiedz #15 : 2014-04-04, 20:14:25 »

a co mi tam, dzisiaj kupiłem Practical Programming Smile (ciekawe czy w dwupaku byłoby taniej - np. strength training & java Wink
a co to jest  b-boy? - ja się chyba zapiszę do b-old-boyów Smile
a potem do bald-boyów jak już nie będzie włosów Wink

a propos języków obcych - miałem w podstawówce niemiecki i teraz w dobie netu łatwo to sobie odświeżyć - podcasty, radio. aplikacje na fona itd

powoli wracam do formy Smile

na jednej stronce dowiedziałem się po rozwiązaniu testu, że mogę już czytać 74% artykułów po niemiecku
holy cows! (heilige Kuhe!)
szkoda tylko że jak wejdę na jakąś niemiecką stronkę to zawsze trafiam na te brakujące 26% Wink

Zapisane
Gavroche
Hero Member
*****
wiadomoci: 32294


Odp: pamiętniczek zbiga
« Odpowiedz #16 : 2014-04-04, 20:30:13 »

 Laughing
Super gemacht!
http://www.amazon.com/gp/aw/d/0982522754/ref=redir_mdp_mobile
To fajna książka, choć autor mocno odkrywczy nie jest.
Mam nadzieję, że Cię nauczy cierpliwości i wytrwałości w treningu, bo nic innego nie potrzeba Very Happy
"Program to paskudna rzecz. Na początku potrenowałbyś jeszcze, ale rozpiska zabrania. Przy końcu, nie masz już pary, ale schemat każe jeszcze dwie serie. Nienawidzę tego. Ale nie ma nic skuteczniejszego."
Zapisane
Gavroche
Hero Member
*****
wiadomoci: 32294


Odp: pamiętniczek zbiga
« Odpowiedz #17 : 2014-04-06, 08:41:09 »

Zapisane
zbiggy
Go


Email
Odp: pamiętniczek zbiga
« Odpowiedz #18 : 2014-04-07, 07:12:19 »

BTW słuchałem sporo Kubika ("keeper of the flame of physical culture") na Super Human Radio i nawet go lubię - ale poczekam jak będzie sprzedawał ebooki po $9.99 bo teraz oferuje tylko papierowe w granicach $40
Zapisane
Radzio
Go


Email
Odp: pamiętniczek zbiga
« Odpowiedz #19 : 2014-07-20, 18:48:20 »

Lepiej by brzmiało "pamiętniczek zbiega"... Rolling Eyes Wink
Już Blade zbiega w dzienniczku Laughing
Szanujący się facet jest leniwy i nie biega po próżnicy...

Za to po lesie ... . Laughing Laughing Laughing

Też miałem drążek, tylko między przedpokojem, a kuchnią - super sprawa, bo to akurat u mnie główny ciąg komunikacyjny.  Very Happy
Niestety po malowaniu gdzieś go zawieruszyłem, ale chyba kupie sobie nowy.  Cool

Juuuż? Laughing
Zapisane
Strony: [1] 2 Do gry Drukuj 
« poprzedni nastpny »
Skocz do:  

Dziaa na MySQL Dziaa na PHP forum.dr-kwasniewski.pl | Dziaajce na SMF 1.0.8.
© 2001-2005, Lewis Media. Wszystkie prawa zastrzeone.
Prawidowy XHTML 1.0! Prawidowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.435 sekund z 19 zapytaniami.