Aktualności:

6. Pić należy tyle, na ile mamy ochotę i wtedy, kiedy mamy ochotę.

Menu główne

Czy można utyć od tłuszczu?

Zaczęty przez KozakK, 2025-04-05, 14:35:54

Poprzedni wątek - Następny wątek

KozakK

Witam serdecznie.

Mam pytanie odnośnie metabolizmu tłuszczów.

Pod jednym z filmów na YT wywiązała się dyskuja w komentarzach odnośnie metabolizmu tłuszczów.
Komentujący podają że bzdurą jest, że nie można utyć od jedzenia tłuszczów przy małej podaży węglowodanów.
Na dowód piszą, że jeżeli człowiek jadłby za dużo kalorii w tłuszczach przy małej podarzy węglowodanów to i tak utyje, ponieważ kinaza glicerolowa pod wpływem PPAR wiąże WKT w tłuszcz zapasowy.

Doktor Kwaśniewski wielokrotnie mówił, że nie ma technicznej możliwości utyć od tłuszczu.

Będę wdzięczny za odpowiedź.

Pozdrawiam serdecznie.

admin

WKT (NEFA/FFA) nie pochodzą z jedzenia. I tyle starczy chyba?
A jak nie, to sorry, ale dla uproszczenia napiszę, że "nie znam się na tym" aby nie wdawać się w jałową dyskusję.

admin

Aby mieć czyste sumienie to podam hinweis - na ten temat napisałem w ŁONTP - https://www.korojoo.com/, ale takim netowym dyskutantom nie polecam, bo tam im wyjdą "same sprzeczności"!  8)

admin

Cytat: KozakK w 2025-04-05, 14:35:54Doktor Kwaśniewski wielokrotnie mówił, że nie ma technicznej możliwości utyć od tłuszczu.

A! Zapomniałem - dla netowych "fachowców" napiszę wyraźnie, że "Kwaśniewski się myli" bo każdy przecież wie, że w słoninie ludzkiej jest tłuszcz - czyli to właśnie całkowicie oczywiste, że od tłuszczu się tyje! ;)  :lol:  :lol:  :lol:

Wokulski