forum.dr-kwasniewski.pl
Witamy, GoŠ. Zaloguj siŕ, lub zarejestruj proszŕ.
2019-07-21, 15:27:24

Zaloguj siŕ podaj▒c nazwŕ u┐ytkownika, has│o i d│ugoŠ sesji
Szukaj:     Szukanie zaawansowane
8. ┼╗ycie bez ruchu nie jest ┼╝yciem. Starajmy si─Ö rusza─ç w ka┼╝dym wieku, dostosowuj─ůc rodzaj i wielko┼Ť─ç wysi┼éku do mo┼╝liwo┼Ťci naszego organizmu.
560162 wiadomoÂci w 4021 w▒tkach; wys│ane przez 56 u┐ytkownikˇw
Najnowszy u┐ytkownik: waran3
* Strona g│ˇwna Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj siŕ Rejestracja
+  forum.dr-kwasniewski.pl
|-+  Dzia┼éy Forum
| |-+  Dieta Optymalna
| | |-+  Dietetyka
« poprzedni nastŕpny »
Strony: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 Do do│u Drukuj
Autor W▒tek: Dietetyka  (Przeczytany 57335 razy)
Baciey
Newbie
*
wiadomoÂci: 83


Odp: Dietetyka
« Odpowiedz #100 : 2017-11-15, 21:03:35 »

Nic, ale ilo┼Ť─ç w─Öglowodan├│w w proporcji trzeba dostosowa─ç do intensywno┼Ťci wysi┼éku fizycznego.
T┼éuszcz za┼Ť trzyma─ç na mo┼╝liwie najni┼╝szym poziomie, ale umo┼╝liwiaj─ůcym dostarczenie niezb─Ödnej ilo┼Ťci NNKT, czyli na gram bia┼éka, p├│┼é grama starczy w formie dobrej margaryny, czy oliwy, bo na mas┼éo szkoda w takim przypadku pieni─Ödzy.

Moje aktualne proporcje to 75:250:35T. Gdybym chcia┼é zacz─ů─ç intensywnie ─çwiczy─ç zwi─Ökszaj─ůc bia┼éko x2, to automatycznie t┼éuszcz x2, a co wtedy z w─Öglowodanami ┼╝eby proporcje procentowo si─Ö zgadza┼éy? 500g? :O 150:500:70. Ponad 6 work├│w ry┼╝u ┬áShocked

Renia@ Póki co, mogę sobie tylko na 4 dziennie pozwolić w pakiecie z białkiem Razz
Zapisane
administ
GoŠ


Email
Odp: Dietetyka
« Odpowiedz #101 : 2017-11-15, 21:10:20 »

Nie wiem niestety.
Zapisane
administ
GoŠ


Email
Odp: Dietetyka
« Odpowiedz #102 : 2017-11-15, 21:13:28 »

Ale dzi┼Ť mnie rozbawi┼é mistrz i guru w jednym od "formu┼éa4es", co twierdzi, ┼╝e lepiej denaturowa─ç bia┼éko z paszy w┼éasnym kwasem, ni┼╝ temperatur─ů na zewn─ůtrz!┬á Laughing
Wierzy w pogl─ůd, ┼╝e tatar si─Ö lepiej trawi ni┼╝ pulpet!┬á Cool
Zapisane
Gavroche
Hero Member
*****
wiadomoÂci: 35585


Odp: Dietetyka
« Odpowiedz #103 : 2017-11-15, 21:21:16 »

Nic, ale ilo┼Ť─ç w─Öglowodan├│w w proporcji trzeba dostosowa─ç do intensywno┼Ťci wysi┼éku fizycznego.
T┼éuszcz za┼Ť trzyma─ç na mo┼╝liwie najni┼╝szym poziomie, ale umo┼╝liwiaj─ůcym dostarczenie niezb─Ödnej ilo┼Ťci NNKT, czyli na gram bia┼éka, p├│┼é grama starczy w formie dobrej margaryny, czy oliwy, bo na mas┼éo szkoda w takim przypadku pieni─Ödzy.

Moje aktualne proporcje to 75:250:35T. Gdybym chcia┼é zacz─ů─ç intensywnie ─çwiczy─ç zwi─Ökszaj─ůc bia┼éko x2, to automatycznie t┼éuszcz x2, a co wtedy z w─Öglowodanami ┼╝eby proporcje procentowo si─Ö zgadza┼éy? 500g? :O 150:500:70. Ponad 6 work├│w ry┼╝u ┬áShocked

Renia@ Póki co, mogę sobie tylko na 4 dziennie pozwolić w pakiecie z białkiem Razz
Masz sprany m├│zg "mundro┼Ťciami" dietetycznymi z forek typu SFD. Laughing
Trening niespecjalnie zwi─Öksza zapotrzebowanie na bia┼éko, na pewno nie razy dwa, ale nie chce mi si─Ö o tym rozpisywa─ç, bo i tak nic nie skumasz, skoro wlepiasz, ┼╝e mango zawiera witamin─Ö A i jakie┼Ť RDA. Wink
Zdrowia ┼╝ycz─Ö i naprawd─Ö polecam czytanie tego Forum.
Zapisane
administ
GoŠ


Email
Odp: Dietetyka
« Odpowiedz #104 : 2017-11-15, 21:25:56 »

 Laughing
Ja bym zaproponował alaninę w tabletkach, bo to czysta energia, jak się azotu pozbędzie i z 90g tego cuda, aż prawie osiem kilo czystego ATP wychodzi na łańcuchu oddechowym i kilogram na beztlenówce... Wink
Super paliwo, prawie jak octan, a nawet alkohol.  Cool
Zapisane
administ
GoŠ


Email
Odp: Dietetyka
« Odpowiedz #105 : 2017-11-15, 21:36:15 »

http://kalkulatorkalorii.net/kalkulator-kalorii/13758-100-pure-beta-alanine-sfd#wynik - a tu pisz─ů, ┼╝e to zero kcal!┬á Laughing
Sk─ůd si─Ö tacy "fachowcy" bior─ů? Rolling Eyes Wink
Zapisane
Baciey
Newbie
*
wiadomoÂci: 83


Odp: Dietetyka
« Odpowiedz #106 : 2017-11-15, 21:42:12 »

Nic, ale ilo┼Ť─ç w─Öglowodan├│w w proporcji trzeba dostosowa─ç do intensywno┼Ťci wysi┼éku fizycznego.
T┼éuszcz za┼Ť trzyma─ç na mo┼╝liwie najni┼╝szym poziomie, ale umo┼╝liwiaj─ůcym dostarczenie niezb─Ödnej ilo┼Ťci NNKT, czyli na gram bia┼éka, p├│┼é grama starczy w formie dobrej margaryny, czy oliwy, bo na mas┼éo szkoda w takim przypadku pieni─Ödzy.

Moje aktualne proporcje to 75:250:35T. Gdybym chcia┼é zacz─ů─ç intensywnie ─çwiczy─ç zwi─Ökszaj─ůc bia┼éko x2, to automatycznie t┼éuszcz x2, a co wtedy z w─Öglowodanami ┼╝eby proporcje procentowo si─Ö zgadza┼éy? 500g? :O 150:500:70. Ponad 6 work├│w ry┼╝u ┬áShocked

Renia@ Póki co, mogę sobie tylko na 4 dziennie pozwolić w pakiecie z białkiem Razz
Masz sprany m├│zg "mundro┼Ťciami" dietetycznymi z forek typu SFD. Laughing
Trening niespecjalnie zwi─Öksza zapotrzebowanie na bia┼éko, na pewno nie razy dwa, ale nie chce mi si─Ö o tym rozpisywa─ç, bo i tak nic nie skumasz, skoro wlepiasz, ┼╝e mango zawiera witamin─Ö A i jakie┼Ť RDA. Wink
Zdrowia ┼╝ycz─Ö i naprawd─Ö polecam czytanie tego Forum.

Mo┼╝e i sprany ale na pewno nie sfd hehe. Jak Ci sie nie chce rozpisywa─ç to szkoda Sad mo┼╝e jest w ktorym┼Ť temacie to rozpisane ju┼╝? Wed┼éug kalkulatorkalorii.net mango zawiera witamin─Ö A.. m├│wisz ┼╝e wkrad┼é si─Ö b┼é─ůd/?
Zapisane
administ
GoŠ


Email
Odp: Dietetyka
« Odpowiedz #107 : 2017-11-15, 22:10:57 »

Akurat mango faktycznie zawiera sporo, ale betakarotenu. W przeliczeniu na j.m. to około 1000UI na 100g.
Zapisane
Gavroche
Hero Member
*****
wiadomoÂci: 35585


Odp: Dietetyka
« Odpowiedz #108 : 2017-11-16, 05:56:03 »

Ot├│┼╝ to. Very Happy
Doktor Kwa┼Ťniewski to go┼Ť─ç, kt├│ry uwypukli┼é wa┼╝no┼Ť─ç nie tylko wzajemnej proporcji GSO, ale te┼╝ warto┼Ťci biologicznej.
Dlatego to jajko, które Ci nie zaimponowało, jest 100 razy lepsze od tych owoców i warzyw pod względem działania zawartych w nim substancji w ludzkim organizmie.

St─ůd te┼╝ wynika fakt, ┼╝e bia┼éka wcale nie potrzeba du┼╝o przy obci─ů┼╝eniu wysi┼ékiem fizycznym, a wr─Öcz przeciwnie czasem, nadmiar bia┼éka zmniejsza zdolno┼Ť─ç odpowiedzi organizmu na trening, obni┼╝a poziom hormon├│w anabolicznych i psuje metabolizm, nadmiernie go podkr─Öcaj─ůc. Very Happy
Najlepiej ┼╝eby bia┼éka by┼éo jak najmniej, za to jak najbardziej bogatego w EAA, natomiast wyliczenia 1-2g bia┼éka na kilogram wagi cia┼éa, s─ů nonsensem, bo bia┼éko bia┼éku nie r├│wne, fasola, a ┼╝├│┼étko na przyk┼éad. Wink
Poza tym poziom substratu energetycznego warunkuje jego przyswojenie i działa białkochronnie lub nie.

Osobie wychowanej na obecnej dietetyce trudno b─Ödzie np. uwierzy─ç, ┼╝e nie trzeba je┼Ť─ç pomara┼äczy, by pobra─ç odpowiedni─ů ilo┼Ť─ç witaminy C, a wystarczy zje┼Ť─ç porcj─Ö ziemniak├│w ze s┼éusznym plastrem w─ůtroby i gar┼Ť─ç orzech├│w laskowych. Very Happy
Zapisane
Jarek
Full Member
***
wiadomoÂci: 12282


Odp: Dietetyka
« Odpowiedz #109 : 2017-11-16, 05:56:23 »

Nic, ale ilo┼Ť─ç w─Öglowodan├│w w proporcji trzeba dostosowa─ç do intensywno┼Ťci wysi┼éku fizycznego.
T┼éuszcz za┼Ť trzyma─ç na mo┼╝liwie najni┼╝szym poziomie, ale umo┼╝liwiaj─ůcym dostarczenie niezb─Ödnej ilo┼Ťci NNKT, czyli na gram bia┼éka, p├│┼é grama starczy w formie dobrej margaryny, czy oliwy, bo na mas┼éo szkoda w takim przypadku pieni─Ödzy.

Moje aktualne proporcje to 75:250:35T. Gdybym chcia┼é zacz─ů─ç intensywnie ─çwiczy─ç zwi─Ökszaj─ůc bia┼éko x2, to automatycznie t┼éuszcz x2, a co wtedy z w─Öglowodanami ┼╝eby proporcje procentowo si─Ö zgadza┼éy? 500g? :O 150:500:70. Ponad 6 work├│w ry┼╝u ┬áShocked

Renia@ Póki co, mogę sobie tylko na 4 dziennie pozwolić w pakiecie z białkiem Razz
Masz sprany m├│zg "mundro┼Ťciami" dietetycznymi z forek typu SFD. Laughing
Trening niespecjalnie zwi─Öksza zapotrzebowanie na bia┼éko, na pewno nie razy dwa, ale nie chce mi si─Ö o tym rozpisywa─ç, bo i tak nic nie skumasz, skoro wlepiasz, ┼╝e mango zawiera witamin─Ö A i jakie┼Ť RDA. Wink
Zdrowia ┼╝ycz─Ö i naprawd─Ö polecam czytanie tego Forum.
Laughing
Pewnie ┼╝e warto czyta─ç tego Foruma, a jakie prochy by┼Ť zaleci┼é Laughing Laughing
Zapisane
Jarek
Full Member
***
wiadomoÂci: 12282


Odp: Dietetyka
« Odpowiedz #110 : 2017-11-16, 05:58:41 »

Ot├│┼╝ to. Very Happy
Doktor Kwa┼Ťniewski to go┼Ť─ç, kt├│ry uwypukli┼é wa┼╝no┼Ť─ç nie tylko wzajemnej proporcji GSO, ale te┼╝ warto┼Ťci biologicznej.
Dlatego to jajko, które Ci nie zaimponowało, jest 100 razy lepsze od tych owoców i warzyw pod względem działania zawartych w nim substancji w ludzkim organizmie.

St─ůd te┼╝ wynika fakt, ┼╝e bia┼éka wcale nie potrzeba du┼╝o przy obci─ů┼╝eniu wysi┼ékiem fizycznym, a wr─Öcz przeciwnie czasem, nadmiar bia┼éka zmniejsza zdolno┼Ť─ç odpowiedzi organizmu na trening, obni┼╝a poziom hormon├│w anabolicznych i psuje metabolizm, nadmiernie go podkr─Öcaj─ůc. Very Happy
Najlepiej ┼╝eby bia┼éka by┼éo jak najmniej, za to jak najbardziej bogatego w EAA, natomiast wyliczenia 1-2g bia┼éka na kilogram wagi cia┼éa, s─ů nonsensem, bo bia┼éko bia┼éku nie r├│wne, fasola, a ┼╝├│┼étko na przyk┼éad. Wink
Poza tym poziom substratu energetycznego warunkuje jego przyswojenie i działa białkochronnie lub nie.

Osobie wychowanej na obecnej dietetyce trudno b─Ödzie np. uwierzy─ç, ┼╝e nie trzeba je┼Ť─ç pomara┼äczy, by pobra─ç odpowiedni─ů ilo┼Ť─ç witaminy C, a wystarczy zje┼Ť─ç porcj─Ö ziemniak├│w ze s┼éusznym plastrem w─ůtroby i gar┼Ť─ç orzech├│w laskowych. Very Happy
A o prochach nic??? Laughing
Zapisane
Ukko
Newbie
*
wiadomoÂci: 210



Odp: Dietetyka
« Odpowiedz #111 : 2017-11-16, 14:36:27 »

500g? :O 150:500:70. Ponad 6 worków ryżu  Shocked
Te┼╝ czasami suplementuj─Ö arsen, ale bez przesady Sad Swoj─ů drog─ů ile Ww z cukr├│w prostych jesz przy obecnej proporcji?
Zapisane

Sowy nie s─ů tym, czym si─Ö wydaj─ů.
Baciey
Newbie
*
wiadomoÂci: 83


Odp: Dietetyka
« Odpowiedz #112 : 2017-11-16, 18:08:29 »

500g? :O 150:500:70. Ponad 6 worków ryżu  Shocked
Te┼╝ czasami suplementuj─Ö arsen, ale bez przesady Sad Swoj─ů drog─ů ile Ww z cukr├│w prostych jesz przy obecnej proporcji?

3 banany, 0,3 mango, 200ml soku + to co z warzyw, ale tego jest ma┼éo - tyle +- ┼ÜREDNIO dziennie wychodzi na oko, czyli gdzie┼Ť 80g chyba b─Ödzie.
Zapisane
Gavroche
Hero Member
*****
wiadomoÂci: 35585


Odp: Dietetyka
« Odpowiedz #113 : 2017-11-16, 18:13:07 »

 Laughing
Lepiej sobie 100g ┼╝elk├│w zje┼Ť─ç, mniej azotan├│w, pestycyd├│w i ple┼Ťni. Wink
Zapisane
Baciey
Newbie
*
wiadomoÂci: 83


Odp: Dietetyka
« Odpowiedz #114 : 2017-11-16, 18:25:15 »

Cytuj z: Gavroche
Masz sprany m├│zg "mundro┼Ťciami"

Ooo ju┼╝ mi si─Ö przypomnia┼éo kto by┼é taki uczynny i wypra┼é mi m├│zg w perwolu. To by┼é Pan Przemys┼éaw Pala w odpowiedzi na list. Pisa┼é, aby zwi─Ökszy─ç bia┼éko do 1,5-1,6g je┼Ťli ─çwiczymy. Zalecenie dotyczy┼éo diety t┼éuszczowej, a na niej bia┼éko jest 'lepsze', wi─Öc na diecie w─Öglowodanowej zaleca si─Ö zjada─ç wi─Öksze ilo┼Ťci bia┼éka pomimo tego ┼╝e jest ono zwierz─Öce. Tak wi─Öc uzna┼éem ┼╝e 1,7-1,8g (zwierz─Öcego) wystarczy, ALE dodaj─ůc do tego bia┼éko ro┼Ťlinne poch┼éaniane na tej diecie w ilo┼Ťci oko┼éo 20-30g dziennie wychodzi w┼éa┼Ťnie 2g ca┼éo┼Ťciowo bia┼éka.

Cytuj z: Gavroche
Poza tym poziom substratu energetycznego warunkuje jego przyswojenie i działa białkochronnie lub nie.

I tu w┼éa┼Ťnie mam problem ile potrzeba by WW zjada─ç przy powy┼╝szym zestawieniu.
Zapisane
Gavroche
Hero Member
*****
wiadomoÂci: 35585


Odp: Dietetyka
« Odpowiedz #115 : 2017-11-16, 18:33:01 »

 Very Happy
Tak to jest, jak lekarz daje rady odno┼Ťnie ┼╝ycia treningowego. Cool
A nie mówił ile węgli? Wink
Zapisane
Baciey
Newbie
*
wiadomoÂci: 83


Odp: Dietetyka
« Odpowiedz #116 : 2017-11-16, 18:38:52 »

Very Happy
Tak to jest, jak lekarz daje rady odno┼Ťnie ┼╝ycia treningowego. Cool
A nie mówił ile węgli? Wink

Lekarz pasjonata kulturystyki mo┼╝e Very Happy Nie m├│wi┼é, bo chodzi┼éo o diete t┼éuszczow─ů, wi─Öc podawa┼é 3-4g t┼éuszczu.
Zapisane
Gavroche
Hero Member
*****
wiadomoÂci: 35585


Odp: Dietetyka
« Odpowiedz #117 : 2017-11-16, 19:35:50 »

Fakt, na kulturystyce to si─Ö nie znam. Laughing
Depilacja, solarium i r├│┼╝owe bajdelki mnie nie jaraj─ů.
Zapisane
Gavroche
Hero Member
*****
wiadomoÂci: 35585


Odp: Dietetyka
« Odpowiedz #118 : 2017-11-21, 06:15:28 »

Dok┼éadnie, po jak─ů choler─Ö ma 'kowalsky" wiedzie─ç, ┼╝e dro┼╝d┼╝owanie ma na celu g┼é├│wnie podniesienie ilo┼Ťci bia┼éka w pokarmie, niech lepiej my┼Ťli, ┼╝e dla ┼éadnych dziurek w chlebie.┬á Cool

Chodziło mi to po głowie, więc wróciłem tu. Very Happy
Chodzi o polepszenie strawno┼Ťci bia┼éka zbo┼╝owego, czy faktyczny wzrost zawarto┼Ťci?
Ma to co┼Ť wsp├│lnego z glutenem i tym, co robi─ů z nim dro┼╝d┼╝e, o czym kiedy┼Ť pisa┼ée┼Ť?
Zapisane
administ
GoŠ


Email
Odp: Dietetyka
« Odpowiedz #119 : 2017-11-21, 13:45:21 »

Oczywi┼Ťcie, dro┼╝d┼╝e jako ┼╝yj─ůtka, czy bakterie w serze zmieniaj─ů struktur─Ö bia┼éka, cz─Östo j─ů poprawiaj─ůc. Dro┼╝d┼╝e dla przyk┼éadu, z tego co pami─Ötam, nie potrzebuj─ů do ┼╝ycia ani aminokwas├│w siarkowych, ani wielu witamin w tym kobalaminy, wytwarzaj─ůc za┼Ť du┼╝o innych witamin B wychwytuj─ů te┼╝ i uzdatniaj─ů wiele mikroelement├│w. I na pewno poprawiaj─ů strawno┼Ť─ç w─Öglowodan├│w z┼éo┼╝onych, rozk┼éadaj─ůc je do glukozy. Dlatego swego czasu powszechne by┼éo dro┼╝d┼╝owanie paszy, szczeg├│lnie dla ┼Ťwi┼ä, a p├│┼║niej nasta┼éa era pasz pe┼énoporcjowych...
Ale dawno na ten temat nic nie czyta┼éem, wi─Öc mog─Ö co┼Ť przekr─Öca─ç.┬á Confused
Zapisane
Strony: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 Do gˇry Drukuj 
« poprzedni nastŕpny »
Skocz do:  

Dzia│a na MySQL Dzia│a na PHP forum.dr-kwasniewski.pl | Dzia│aj▒ce na SMF 1.0.8.
© 2001-2005, Lewis Media. Wszystkie prawa zastrze┐one.
Prawid│owy XHTML 1.0! Prawid│owy CSS!
Strona wygenerowana w 0.902 sekund z 20 zapytaniami.